Doprava a platby

Platba předem na účet číslo: 115-8348980237/0100 (KB, a.s.)
Při platbě převodem na účet může být datum dodání ovlivněno termínem uhrazení platby.

Platba při převzetí zboží řidiči kurýrní služby - dobírka
Zboží hradíte v hotovosti řidiči kurýrní služby PPL.

 

Ceník dopravy

Platba předem na účet - Kč 79,--
Dobírka - Kč 99,--
Nad 5000,- ZDARMA

 

Kurýrní služba PPL

 

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

 

Večerní doručení
V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde.

 

Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop
Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.pplparcelshop.cz

 

Doručení do PPL ParcelShopu
Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na www.pplparcelshop.cz
Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.

Platba platební kartou:
Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

 

Export Slovensko:
doručení do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky
dobírku lze hradit hotově nebo platební kartou
je možné sledovat cestu zásilky na Internetu na webové stránce www.ppl.cz

 

Převzetí a reklamace: 
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.